Wymiana, zwrot, reklamacja

I. ZWROT TOWARU

 

1. Jak dokonać zwrotu towaru 

- należy przygotować oryginalne opakowanie produktu oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

- należy pobrać i wypełnić formularz zwrotu towaru (POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU)

- Towar zapakowany wraz z formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:

 

KONIECZNY KONTAKT W CELU USTALENIA ADRESU WYSYŁKI!!! 

 

WARUNKI KONIECZNE:

- Towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania

- Towar wraz z opakowaniem nie może być uszkodzony

- Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu

- Zwrot towaru można dokonać w ciągu 10 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży

 

Po sprawdzeniu stanu towaru zwrot kwoty zostanie przesłany w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

 

II. WYMIANA TOWARU


Jak dokonać wymiany towaru

- Należy przygotować oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Pobrać formularz wymiany towaru ( POBIERZ FORMULARZ WYMIANY TOWARU).

- Spakować produkt z dokumentami zakupu oraz formularzem zwrotu towaru.

- Wysłać na adres:

 

KONIECZNY KONTAKT W CELU USTALENIA ADRESU WYSYŁKI!!! 

 

 

WARUNKI KONIECZNE:

- Towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania

- Towar wraz z opakowaniem nie może być uszkodzony

- Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu

- Wymiany towaru można dokonać w ciągu 10 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży

 

III. REKLAMACJE

 

Jak dokonać reklamacji towaru

- Należy przygotować oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Pobrać formularz zwrotu towaru ( POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU).

- Spakować produkt z dokumentami zakupu oraz formularzem zwrotu towaru.

- Wysłać na adres:

 

KONIECZNY KONTAKT W CELU USTALENIA ADRESU WYSYŁKI!!! 

 


 

UWAGA! 

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM!


Korzystamy z "ciasteczek" zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Zawsze możesz je zmienić, bądź wyłączyć u siebie w przeglądarce, ale pamiętaj - robimy to, aby poprawić jakość wykonywanych dla Ciebie usług.
OK!
pixel